Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 28, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W "GW" wydanie specjalne "Magazynu Świątecznego"

Nakład "Gazety Wyborczej" z wydaniem specjalnym "Magazynu Świątecznego" wyniesie 228 tys. egz.(fot. materiały prasowe)

W najbliższą sobotę 30 września br. w "Gazecie Wyborczej" ukaże się specjalne wydanie "Magazynu Świątecznego" - "Gorąca Wyborcza na Chłodne Wieczory" (Agora).

W 52-stronicowym wydaniu specjalnym "Magazynu Świątecznego", oprócz tekstów publicystycznych i wywiadów, 12 stron zostanie poświęconych edukacji. Poza tym będą też krzyżówki i łamigłówki.

"GW" z wydaniem specjalnym "Magazynu Świątecznego" będzie kosztować 7,99 zł. (cena zwykłego wydania weekendowego to 4,49 zł).

Rozszerzone wydanie "GW" wspiera promocja w stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat i stacje tematyczne) i radiu (Radio Złote Przeboje, Tok Fm, Radio Pogoda, Eska). Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadała agencja Blue449. 

"GW" wydanie specjalne "Magazynu Świątecznego" dołączyła też m.in. 24 czerwca br. Sprzedaż tego numeru dziennika wyniosła 133 921 egz. (dane: ZKDP).

Press

(JOK, 28.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.