Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 27, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agora ogłasza skup własnych akcji - po 20 zł za sztukę

fot. Agora

Zarząd Agory SA ogłosił skup własnych akcji. Obejmie on 2,5 proc. kapitału zakładowego. Spółka proponuje akcjonariuszom 20 zł za akcję, czyli więcej, niż kosztują na giełdzie.

Przyjmowanie ofert sprzedaży akcji rozpocznie się 2 października i potrwa do 6 października br. Agora chce nabyć do 1 084 595 akcji na okaziciela (do 2,28 proc. kapitału) i do 107 040 akcji imiennych (0,22 proc.). Celem skupu akcji jest ich umorzenie i obniżenie kapitału zakładowego spółki. Na zamknięciu wtorkowej sesji na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie akcje Agory kosztowały 16,3 zł.

(JM, 27.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 28, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W "GW" wydanie specjalne "Magazynu Świątecznego"

Nakład "Gazety Wyborczej" z wydaniem specjalnym "Magazynu Świątecznego" wyniesie 228 tys. egz.(fot. materiały prasowe)

W najbliższą sobotę 30 września br. w "Gazecie Wyborczej" ukaże się specjalne wydanie "Magazynu Świątecznego" - "Gorąca Wyborcza na Chłodne Wieczory" (Agora).

W 52-stronicowym wydaniu specjalnym "Magazynu Świątecznego", oprócz tekstów publicystycznych i wywiadów, 12 stron zostanie poświęconych edukacji. Poza tym będą też krzyżówki i łamigłówki.

"GW" z wydaniem specjalnym "Magazynu Świątecznego" będzie kosztować 7,99 zł. (cena zwykłego wydania weekendowego to 4,49 zł).

Rozszerzone wydanie "GW" wspiera promocja w stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat i stacje tematyczne) i radiu (Radio Złote Przeboje, Tok Fm, Radio Pogoda, Eska). Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadała agencja Blue449. 

"GW" wydanie specjalne "Magazynu Świątecznego" dołączyła też m.in. 24 czerwca br. Sprzedaż tego numeru dziennika wyniosła 133 921 egz. (dane: ZKDP).

Press

(JOK, 28.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo