Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 07, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklama Nikona przed sportem w TVN-ie

Przez najbliższy miesiąc Nikon Polska będzie reklamował aparat fotograficzny z serii Coolpix w TVN-ie.

8-sekundowy billboard sponsorski ”Odkryj serce obrazu” emitowany jest po ”Faktach”, przed wiadomościami sportowymi. Spot przygotowała agencja Paralotna, a emisję zaplanował i zakupił dom mediowy Mastermind Group.

(MŁ, 07.06.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.