Magazyn "Glamour" przeszedł relaunch
23.09.2017, 13:39
W czwartek 21 września br. w sprzedaży pojawił się odświeżone wydanie magazynu "Glamour" (Burda International Polska). Ma trzy okładki do wyboru: z Natalią Nykiel, Joanną Jędrzejczyk i Klaudią Halz.
Relaunch magazynu został przeprowadzony na podstawie wyników badań wydawcy. W zmienionym layoucie "Glamour" ma nowe działy, m.in. Newsletter (modowe mikrotrendy) i Wellbeing (o zdrowiu).
W październikowym numerze są kupony rabatowe do wykorzystania w sklepach w całej Polsce. Magazyn liczy 236 stron i kosztuje 4,99 zł. W pierwszym półroczu br. średnia sprzedaż ogółem pisma wyniosła 37 172 egz. (dane ZKDP).
(JOK, 23.09.2017)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter