Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 21, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ewelina Kawnik kierownikiem marketingu Warki, Tomasz Król wybiera się w podróż

Tomasz Król, kierownik marketingu marki Warka, kończy pracę w Grupie Żywiec.

Jak informuje Magdalena Brzezińska z działu prasowego Grupy Żywiec, Tomasz Król zdecydował się na długi urlop związany z planowaną podróżą. Obowiązki kierownika marketingu marki Warka przejmie Ewelina Kawnik, która dołączyła do Grupy Żywiec z Unilever Polska, gdzie była marketing managerem. Będzie raportować do Małgorzaty Lubelskiej, dyrektor marketingu Grupy Żywiec.

Tomasz Król z Grupą Żywiec był związany od 2005 roku, był m.in. brand managerem marki Tatra i innych marek regionalnych.

Grupa Żywiec od początku lipca br. wybiera agencje reklamowe dla marek Warka Strong i Warka Jasne Pełne. Oba przetargi są już w finale.

(AMS, 21.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.