W konkursie SAR Effie Awards 2017 przyznano 85 nominacji
85 kampanii otrzymało nominacje do nagród w tegorocznej edycji konkursu SAR Effie Awards.
Do konkursu SAR Effie Awards 2017 zgłoszono 219 prac w 24 kategoriach, czyli o 11,5 proc. więcej, niż w ub.r. Spośród zgłoszonych kampanii jury przyznało 85 nominacji w 22 kategoriach. Najwięcej, bo aż po siedem nominacji, jury przyznało w kategoriach Branded content i Dobra konsumenckie, a po sześć nominacji w kategoriach: Finanse, Launch/relaunch, Uroda i pielęgnacja. W kategoriach Limited budget oraz Turystyka i podróże jury nie wyróżniło żadnych kampanii.
Najwięcej nominacji otrzymały agencje mediowe: Zenith (11), Mediacom Warszawa i MEC (9), a spośród agencji reklamowych: Ogilvy & Mather (7), Saatchi & Saatchi IS (6) oraz Gong, Just i Grey Worldwide Warszawa (po 5). Wśród klientów najwięcej nominacji otrzymała Grupa Żywiec (4).
Kampanie zgłoszone w tegorocznej edycji konkursu oceniało 104-osobowe jury pod przewodnictwem Adama Pieńkowskiego, dyrektora generalnego McDonald’s Polska. Najlepsze pod kątem skuteczności działań komunikacyjnych kampanie poznamy 23 października podczas gali Effie w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.
(AMS, 20.09.2017)