Krakowska firma promowała się ulotką z terrorystą
Firma promująca się ulotkami z podobizną terrorysty przyznała, że reklama może być bulwersująca i zrezygnowała z dystrybucji (screen ze strony Krakow.wyborcza.pl)
Krakowska firma Maksymiliana Łypaczewskiego, oferująca dostęp do telewizji, internetu i telefonu, promowała się ulotkami z wizerunkiem terrorysty.
Hasło „Z nami możesz negocjować ceny!” wraz z wizerunkiem zamaskowanego terrorysty z karabinem maszynowym pojawiło się na ulotkach krakowskiej firmy. „Wizerunek terrorysty i napis »Z nami możesz negocjować ceny!« oznacza w domyśle, że z osobami unaocznionymi na ulotce nie da się i nie należy negocjować. Natomiast my jesteśmy skłonni do negocjacji. Każdy klient, który do nas przyjdzie może u nas negocjować cenę, formę usługi” - próbował tłumaczyć logikę tego pomysłu Maksymilian Łypaczewski, w rozmowie z serwisem Krakow.wyborcza.pl.
Łypaczewski przyznał, że reklama "dla niektórych osób może być bulwersująca". I zapewnił, że w związku ze skargą jednej z osób, do których trafiła kontrowersyjna ulotka, wstrzymuje ich dystrybucję.
(IKO, 18.09.2017)