Pepsi promuje się na nośnikach zewnętrznych
06.06.2006, 09:40
Do końca czerwca na nośnikach reklamy zewnętrznej potrwa kampania ”Pepsi Futbol Fest trwa, a Brazylia czeka!” marki Pepsi (Pepsi-Cola General Bottlers Poland).
To część akcji promocyjnej Pepsi Futbol Fest, w której można wygrać wyjazd na brazylijski stadion Maracana w towarzystwie piłkarza Euzebiusza Smolarka, ambasadora marki w Polsce. Kampania jest prowadzona m.in. na 220 nośnikach formatu 6 x 3 m w największych miastach Polski. Plakaty przedstawiają drużynę gwiazd piłkarskich złożoną m.in. z Euzebiusza Smolarka, Ronaldinho, Thierry'ego Henry'ego i Franka Lamparda. Akcję zaadaptowała na polski rynek agencja BBDO Warszawa, media zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD, a od strony PR wspiera ją agencja ComPress.(TW, 06.06.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










