Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 06, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Opole 2006 oglądało średnio 3,9 mln widzów

Festiwal Polskiej Piosenki Opole 2006 w dniach 2-4 czerwca oglądało średnio 3,9 mln widzów.

Udział w rynku TVP 1 w czasie transmisji festiwalu wyniósł 33 proc. W ubiegłym roku festiwal miał średnią oglądalność wyższą o 0,5 mln widzów. Spośród wszystkich opolskich koncertów największą popularnością cieszyły się Premiery Gwiazd, które oglądało w sobotni wieczór prawie 5 mln widzów. Według danych AGB Nielsen Media Research - Opole 2006 przyciągnęło przed telewizory głównie kobiety (59,3 proc.), a także widzów w wieku powyżej 30. roku życia. Większość pochodzi z małych miasteczek lub dużych miast (liczących powyżej 100 tys. mieszkańców) i ma wykształcenie średnie lub wyższe.

(ASA, 06.06.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.