Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 08, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Europejscy wydawcy chcą wspólnie sprzedawać reklamy

(fot. pixabay.com)

Europejskie wydawnictwa prasowe połączyły siły, tworząc wspólny program zautomatyzowanego zakupu reklam.

Celem Inicjatywy o nazwie Premium Programmatic Europe jest sprzedaż oferty reklamowej wielu wydawców za pośrednictwem jednego narzędzia. Obecnie w programie uczestniczą m.in. wydawnictwa Gruner + Jahr (Niemcy), Prisma Media (Francja), Standard Verlagsgesellschaft (Austria) i NZZ Mediengruppe (Szwajcaria). Założyciele Premium Programmatic Europe zapowiadają, że do końca br. do inicjatywy przystąpią wydawcy działający na wszystkich najważniejszych europejskich rynkach.

(LL, 08.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.