Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 07, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Joy" kontynuuje współpracę z influencerami

Na okładce Selena Gomez (fot. materiały prasowe)

Wrześniowy "Joy" (Marquard Media Polska) ukazał się z dodatkiem "Deynn & Majewski". To kontynuacja udanej współpracy z influencerką Deynn, czyli Maritą Surmą.

Marquard Media Polska kolejny raz wspiera się influencerami. Wcześniej na okładkach "Joy" pojawiały się m.in. Red Lipstic Monster - czyli Ewa Grzelakowska i Maffashion - czyli Julia Kuczyńska.

Czerwcowy numer z Deynn na okładce sprzedał się w ilości 81 000 egz., po dodruku. Był to pierwszy przypadek zwiększenia nakładu w ponadjedenastoletniej historii polskiej edycji pisma.

Na jedynce wrześniowego "Joy" znalazła się Selena Gomez, magazyn liczy 136 stron, a dodatek "Deynn & Majewski" - 16 stron. Pismo jest foliowane. W dodatku znalazły się wywiad i fragmenty książki Marity Surmy i Daniela Majewskiego pt. "Trening życia". Cena magazynu z dodatkiem wynosi 5,99 zł.

Press

(JOK, 07.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.