Temat: social media

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 30, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Patrycja Orłowska kierownikiem zespołu social media w Onet-RASP

Patrycja Orłowska dołączyła do Grupy Onet-RAS Polska we wrześniu 2016 roku (fot. Wojciech Artyniew)

Patrycja Orłowska objęła stanowisko kierownika zespołu social media w Grupie Onet-RAS Polska.

Do jej głównych zadań należy praca nad polityką wydawniczą i dystrybucją treści w social mediach. Patrycja Orłowska przejęła obowiązki od Rafała Drzewieckiego, obecnie dyrektora departamentu traffic management & performance marketing.

Orłowska jest związana z mediami od sześciu lat. Do Grupy Onet-RAS Polska dołączyła we wrześniu 2016 roku i objęła wówczas stanowisko menedżera social mediów w redakcji Newsweek.pl. Wcześniej pracowała m.in. w wydawnictwie Agora jako social media consultant oraz koordynator social mediów i kontaktów z mediami w Trend & Fashion Group.

(JOK, 30.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.