Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 02, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Neolit Media pozyskała nowego klienta

Firma reklamy zewnętrznej Neolit Media przygotowała pierwszą kampanię wielkoformatową dla Exxon Mobil, producenta środków smarnych. To nowy klient firmy.

Wielkoformatowa siatka z reklamą oleju Mobil 1 OW-40 będzie wisiała przez cały czerwiec na budynku przy Alejach Jerozolimskich 61 w Warszawie. Nośnik ma wymiary 23 x 19 m. Lokalna kampania z hasłem ”Lider osiągnięć” ma charakter wizerunkowy i służy budowaniu świadomości marki Exxon Mobil w Polsce. Media kupił i zaplanował Universal McCann.

(TW, 02.06.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.