Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 28, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W pierwszym kwartale rynek reklamy w internecie wzrósł o 10 procent

W okresie od stycznia do marca 2017 nakłady na reklamę cyfrową wyniosły 890 mln zł – wynika z badania AdEx, zrealizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. To o 85 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ub.r.

Najbardziej wzrosły w internecie wpływy z ogłoszeń - o 24 proc. Wartość reklamy w wyszukiwarkach wzrosła o 10 proc., a display - o 8 proc. Wpływy z e-mail marketingu spadły natomiast o 3 proc.

Największymi reklamodawcami są przedstawiciele handlu (19 proc. udziału w rynku), motoryzacji (11 proc.) i telekomunikacji (8 proc.).

(IKO, 28.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.