Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 01, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmiany w "Kalejdoskopie Losów"

Miesięcznik dla kobiet "Kalejdoskop Losów" (Phoenix Press) ukaże się dzisiaj w odświeżonej szacie graficznej i z innym logo. Zmieniła się także jego zawartość.

Oprócz historii partnerskich w piśmie pojawiły się także historie erotyczne i rubryka poradnikowa, w której specjaliści odpowiadają na listy czytelników. Nowy layout pisma ma być bardziej przejrzysty i uporządkowany, a logo od tego numeru jest pisane inną czcionką, zmieniono także jego kolor (z białego na różowy). Nie zmieniła się cena magazynu – 1,95 zł. Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika w 2005 roku wyniosła 54 620 tys. egz. (dane ZKDP).

(ML, 01.06.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.