Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 07, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W pierwszym półroczu br. w telewizji najczęściej promował się Lidl

Codemedia sprawdził, które marki są najbardziej aktywne w telewizji w pierwszym półroczu br.

Lidl uplasował się na najwyższym podium w rankingu marek, które najczęściej pojawiały się w telewizji w formie spotów i sponsoringu w pierwszym półroczu 2017 roku, przygotowanym przez dom mediowy Codemedia.

W okresie od stycznia do czerwca br. Lidl miał wskaźnik GRP (Gross Raiting Point, zasięg i częstotliwość kampanii) wynoszący 32 100. Za nim byli operatorzy sieci komórkowych: Orange (GRP 25 058), T-Mobile (22 978), Play (22 523) i Plus (20 452). Za pierwszą piątką w zestawieniu znalazła się Biedronka (18 699).
Kolejne miejsca zajęły: Tesco (14 247), Kaufland (13 992), Rossmann (12 789), Neonet (12 372).


(IKO, 07.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.