Łukasz Wolak dyrektorem działu sprzedaży i marketingu w Burda Książki
Łukasz Wolak będzie nadzorować działy sprzedaży i promocji (fot. materiały prasowe)
Łukasz Wolak został nowym dyrektorem działu sprzedaży i marketingu Wydawnictwa Burda Książki.
Wolak jest związany z Burda International Poland od prawie czterech lat, ostatnio jako dyrektor handlowy. Wcześniej pracował m.in. w Grupie Empik i Wydawnictwie Pascal. Będzie raportował do Katarzyny Sobańskiej-Helman, dyrektor zarządzającej działem książek i kolekcji Burdy. Będą mu podlegały dwa zespoły: sprzedaży (Agnieszka Ilczuk, Marzenna Kielak i Justyna Wieczorek) i promocji (Aleksandra Kurowska, Ilona Ostrowska, Izabela Janiszewska).
Zastąpił Macieja Maćkowiaka, który był na tym stanowisku od stycznia br.
(JM, 06.08.2017)