Temat: reklama

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 03, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania "Młody Bóg i poważne zachorowania" z nowymi formatami

Kampania "Młody Bóg i poważne zachorowania" (screen z Youtube.com)

Prudential wprowadził nowe formaty reklamowe w kampanii "Młody Bóg i poważne zachorowania".

Od 1 sierpnia br. w ponad 150 placówkach medycznych w Polsce można zobaczyć animacje zwracające uwagę na koszty związane z chorobami, zaś w stacjach telewizyjnych i internecie pojawią się nowe, 15-sekundowe spoty reklamowe. To kontynuacja rozpoczętej 3 lipca br. kampanii reklamowej firmy Prudential.

Nowe spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa, a za produkcję odpowiada studio Oto Film. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy SMG Starcom. Za kreację kampanii odpowiada Publicis Worldwide Polska.


Zgłoszenia do konkursu
Grand Press 2019

Plansza

(IKO, 03.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.