Dział: PERSONALIA

Dodano: Sierpień 02, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Malwina Wróblewska szefową business development w LiquidThread

Malwina Wróblewska związana jest z LiquidThread od 2012 roku (fot. materiały prasowe)

Malwina Wróblewska awansowała na stanowisko szefa działu business development w agencji LiquidThread (dział ten zajmuje się rozwijaniem produktów mediowo-kontentowych).

Wróblewska związana jest z LiquidThread od 2012 roku. Jako project manager prowadziła kampanie m.in. dla marek T-Mobile, Coca-Cola, Deichmann, Frisco.pl. Wcześniej zajmowała się obsługą marki Coca-Cola w agencji w K2. Pracowała też w agencjach Harder & Harder i w Fabryce Pomysłów.


(IKO, 02.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.