Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wideo online jest oglądane o 20 proc. dłużej niż rok temu

(fot. pixabay.com)

Już nie 39,6 minuty (jak w 2016 roku), a średnio 47,4 minuty dziennie spędzą na oglądaniu materiałów wideo w internecie konsumenci – wynika z raportu „Online Video Forecasts 2017” opublikowanego przez dom mediowy Zenith i dotyczącego 2017 roku.

Według badania czas oglądania online wideo wzrośnie w br. o 20 proc., przede wszystkim ze względu na coraz powszechniejsze korzystanie z urządzeń mobilnych. Czas oglądania materiałów wideo na smartfonach i tabletach wzrośnie o 35 proc., do 28,8 min dziennie. Mniejszą dynamikę wzrostu będzie miało wideo na urządzeniach stacjonarnych, laptopach i smart TV – prognozowany wzrost to 2 proc, do 18,6 min dziennie.

Raport Zenith zawiera dane z 63 krajów, w tym z Polski. W 2017 roku Polacy poświęcą na oglądanie online wideo średnio prawie 40 minut dziennie. Online wideo obejmuje wszystkie treści wideo oglądane w internecie.


(IKO, 18.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.