Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 10, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wkrótce TVP podpisze umowę na produkcję kolejnych odcinków "Jaka to melodia?"

Robert Janowski (fot. Karol Piechocki/Press)

Robert Janowski nadal będzie prowadzić w TVP 1 teleturniej "Jaka to melodia?". Według nieoficjalnych informacji wkrótce zostanie podpisana umowa pomiędzy Media Corporation - producentem programu, a Telewizją Polską.

- Potwierdzam, że dostaliśmy od TVP propozycję dalszej produkcji programu "Jaka to melodia?". Mam nadzieję, że w najbliższych dniach podpiszemy umowę i program pojawi się w jesiennej ramówce w dotychczasowej formule i oczywiście z Robertem Janowskim jako prowadzącym - mówi Katarzyna Ocioszyńska, prezes spółki producenckiej Media Corporation.

12 czerwca br. Jacek Kurski, prezes TVP, napisał na Twitterze: "Działając w interesie publicznym TVP po 19 l. pośrednictwa odkupiła wreszcie od właściciela prawa do formatu Name that tune Jaka to melodia?". Jednak Monika Janowska, menedżerka Roberta Janowskiego, zaznacza, że co prawda TVP jest właścicielem formatu, lecz jedynym producentem teleturnieju "Jaka to melodia?" ma pozostać Media Corporation. - Jeśli TVP chce mieć taki sam show jak do tej pory, to tylko z Media Corporation i z Robertem Janowskim jako prowadzącym - mówi Janowska.

Do sprawy na Facebooku odniósł się także Robert Janowski: "Zgodnie z ostatnimi ustaleniami, Media Corporation nadal będzie wyłącznym producentem programu »Jaka to melodia?« na dotychczasowych warunkach. Oznacza to, że kształt teleturnieju się nie zmieni. Dopóki jednak nie zostanie formalnie podpisana umowa pomiędzy TVP a producentem programu, jako pracownik Media Corporation, nie mogę potwierdzić swojego udziału w teleturnieju".

Wiosną br. teleturniej "Jaka to melodia?" oglądało w TVP 1 średnio 1,91 mln widzów (dane Nielsen Audience Measurement za okres 1 marca - 4 czerwca br.).

(EMKA, 10.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 10, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP ABC zdecydowanym liderem wśród telewizji dla dzieci

fot. TVP ABC

Wśród kanałów dla dzieci naziemny TVP ABC w pierwszym półroczu br. zwiększył przewagę nad konkurencją. Większość telewizji adresowanych do najmłodszych zanotowała spadki oglądalności.

Kanał TVP ABC (Telewizja Polska) w porównaniu z pierwszym półroczem 2016 roku zwiększył udział w rynku z 0,8 proc. do 1,14 proc. Drugi jest Nickelodeon (Viacom International Media Networks), który uzyskał 0,75 proc. (minimalny wzrost z 0,74 proc.). Na trzecim miejscu znalazł się Nick Jr (Viacom International Media Networks) z udziałem na poziomie 0,47 proc. (wzrost z 0,44 proc.)
Rok do roku wyniki poprawiły również MiniMini+ (ITI Neovision) – z 0,38 proc. do 0,43 proc. i Nickelodeon HD (Viacom International Media Networks) – z 0,18 proc. do 0,27 proc.
Pozostałe telewizje dziecięce zanotowały spadki: Disney Junior (The Walt Disney Company) – z 0,52 proc. do 0,41 proc., Cartoon Network (Turner Broadcasting System) – z 0,5 proc. do 0,4 proc., Disney Channel (The Walt Disney Company) – z 0,26 proc. do 0,18 proc., Disney XD (The Walt Disney Company) – z 0,25 proc. do 0,16 proc., Boomerang (Turner Broadcasting System) – z 0,21 proc. do 0,14 proc., Polsat JimJam (Polsat JimJam Limited) – z 0,2 proc. do 0,15 proc., CBeebies (BBC Worldwide) – z 0,18 proc. do 0,15 proc. i TeleToon+ (ITI Neovision) – z 0,08 proc. do 0,06 proc.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 10.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo