Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 02, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Janusz Żebrowski, były prezes K2, zamienił biznes agencyjny na rowerowy

Janusz Żebrowski, większościowy udziałowiec agencji K2 (84 proc.) i jej były prezes, zainwestował w markę rowerową Antymateria.

Spółkę Moko Idea, właściciela marki Antymateria, stworzył Krzysztof Najder, senior advisor w Deloitte. Teraz jej głównym udziałowcem (80 proc.) i prezesem jest Janusz Żebrowski, pozostałe udziały posiada Sebastian Smyl. Firma sprzedaje rowery wykonane na zamówienie - specjalizuje się w lekkich, miejskich pojazdach.

- Chcę robić coś konkretnego, żeby odkupić swoje winy za zaśmiecanie świata reklamą - żartuje Żebrowski. Dodaje, że od świata słupków i wykresów nie ma ucieczki. - Większość swojego czasu spędzam w internecie i przy Excelu - mówi.

Antymateria, dziś dysponująca dwoma sklepami w Warszawie, planuje przeniesienie części biznesu do internetu - by kupujący mogli online spersonalizować zamawiane rowery. Planowane jest też stworzenie nowych punktów sprzedaży w innych miastach Polski.

Janusz Żebrowski złożył rezygnację z funkcji prezesa zarządu K2 pod koniec 2013 roku. Pozostając głównym udziałowcem, od tamtej pory nie jest zaangażowany w operacyjne zarządzanie agencją.

Zgłoszenia do konkursu
Grand Press 2019

Plansza

(AMS, 02.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.