Fortis Bank reklamuje fotokartę
Fortis Bank Polska SA wprowadził i promuje fotokartę – kartę kredytową, którą można zaprojektować samodzielnie.
Oferta jest skierowana do obecnych klientów oraz do osób, które zdecydują się na otwarcie konta. Kartę można zaprojektować, wchodząc na stronę fortisfotokarta.pl. Tam też znajdują się wnioski, które należy wypełnić, by skorzystać z nowej oferty Fortis Banku. Wczoraj ruszyła telewizyjna kampania fotokarty. Grupą docelową są mieszkańcy dużych miast, w wieku 20-40 lat. Reklamy można zobaczyć w telewizji ogólnopolskiej i kanałach tematycznych. Dodatkowym wsparciem jest reklama w Internecie oraz mailing do klientów banku. Działania, za które odpowiadają agencja Gruppa66 Ogilvy i dom mediowy MindShare Polska, potrwają do czerwca. Kampania zostanie powtórzona po wakacjach.(MŁ, 30.05.2006)










