Temat: radio

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie agencje liczą na kolejne nagrody festiwalu reklamy w Cannes

Festiwal Cannes Lions 2017 trwa od 17 czerwca (fot. Joanna Szwiling-Sagan)

Prace polskich agencji zdobyły kolejne nominacje do nagród na festiwalu reklamowym w Cannes. W piątek 23 czerwca wieczorem zostaną ogłoszone wyniki.

Aż trzy razy nominowana została w kategorii Film Craft praca agencji Bardzo „English for beginners” dla Allegro. Może liczyć na nagrody w podkategoriach: Reżyseria, Scenariusz i Casting. Spot ten został już raz nagrodzony brązowym Lwem w kategorii Entertainmet.
W kategorii Film Craft nominowana też jest agencja DDB&tribal - za scenariusz spotu  "Fly" zrealizowanego dla Huawei Mobile. Dwie nominacje otrzymała agencja FCB Warsaw za „Smart bell” dla firmy ubezpieczeniowej Axa Polska. Kampania jest nominowana w podkategoriach: Use of Audio Technology i Use of Radio & Audio as a Medium. FCB Warsaw otrzymała już za tę pracę srebrną statuetkę Lions Health w kategorii Health And Wellness - Insurance.

(AMS, 23.06.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.