Ipsos poszerzył ofertę badań
29.05.2006, 09:15
Instytut badawczy Ipsos wprowadza na polski rynek serię metod badawczych Designor, służących do oceny wielkości sprzedaży i doskonalenia strategii marketingowych.
Metody Designor zostały opracowane przez Ipsos Novaction & Vantis, wydzieloną strukturę międzynarodowej Grupy Ipsos, do której należy Ipsos w Polsce. Mogą być wykorzystywane do pracy nad wprowadzeniem nowego produktu, a także w trakcie przygotowań do ponownego wejścia produktu na rynek. Dotychczas Ipsos oferował klientom jedną metodę z tej serii - Designor STM - służącą do oceny gotowych konceptów, np. samego produktu, jego opakowania, ceny, promocji w stosunku do konkurencji. Teraz seria została poszerzona o dwie metody: Early Designor i Designor Concept, które można wykorzystywać na różnych etapach pracy nad marką. Pierwsza pozwala ocenić wstępne koncepty na produkt i jego promocję. Druga służy do oceny wybranych, dopracowanych pomysłów. Wszystkie badania umożliwiają ocenę wielkości sprzedaży produktu.(MŁ, 29.05.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










