Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 29, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Intuition opracuje strategię marki Empiku

Firma doradztwa strategicznego Intuition Polska została wybrana przez Empik do opracowania długofalowej strategii rozwoju marki.

- Strategia ta powinna być gotowa do września – zapowiada Monika Marianowicz, dyrektor ds. PR i eventów w Empiku. Oprócz Intuition na krótkiej liście przetargu były również agencje PZL i Stratosfera.

(PS, 29.05.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.