Temat: reklama

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Influencerki wpływają na decyzje zakupowe fanów

(fot. FlashBuddy / pixabay.com / lic. CC0)

Kobiety stanowią 68 proc. influencerów w mediach społecznościowych - wynika z raportu opublikowanego przez indaHash (platforma do automatyzacji influencer marketingu), przeprowadzonego na grupie ponad 2,2 tys. digital influencerów.

Według raportu "Women are the new media. How influencers became publishers" to przede wszystkim kobiety wyznaczają trendy, styl i kształtują opinie, a co za tym idzie - wpływają na decyzje zakupowe obserwujących je osób. 62 proc. spośród objętych badaniem kobiet twierdzi, że najbardziej opiniotwórczy są dla nich inni użytkownicy mediów społecznościowych. Dla porównania, wśród mężczyzn wskaźnik ten wynosi 48 proc. A 45 proc. kobiet deklaruje, że kupiło produkt widziany w mediach społecznościowych w ciągu ostatniego tygodnia. Taką deklarację złożyło 31 proc. mężczyzn.

Influencerki tworzą więcej treści w mediach społecznościowych: 64 proc. kobiet publikuje posty częściej niż raz dziennie (analogicznie robi 54 proc. mężczyzn). Ponadto kobiety z mediów społecznościowych korzystają przez "kilka godzin dziennie", a ich najczęstszymi aktywnościami są: publikowanie selfie (odpowiedziało tak 56 proc. influencerek), umieszczanie postów związanych z modą (40 proc.) i z podróżami (34 proc.).

Zgłoszenia do konkursu
Grand Press 2019

Plansza

(IKO, 15.06.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.