Temat: reklama

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Europejskie telewizje będą razem sprzedawać reklamy

(fot. Nachrichten_muc / pixabay.com / lic. CC0)

Trzy czołowe europejskie grupy telewizyjne założyły spółkę, której głównym zadaniem jest programatyczna sprzedaż czasu reklamowego.

W joint venture o nazwie EBX zaangażowały się niemiecka grupa telewizyjna ProSiebenSat.1, francuska TF1 i włoska Mediaset. Założyciele firmy wskazują, że są otwarci na przyjęcia kolejnych partnerów. Celem przedsięwzięcia jest poprawa konkurencyjności europejskich telewizji w stosunku do “globalnych graczy”.
EXB ma siedzibę w Londynie, gdzie centrale ma większość liczących się w Europie sieci mediowych.

Zgłoszenia do konkursu
Grand Press 2019

Plansza

(LL, 15.06.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.