”Fakty” gonią ”Wiadomości” pod względem oglądalności
Zmniejsza się różnica w oglądalności między ”Faktami” TVN-u a ”Wiadomościami” TVP 1.
Podczas czterech tygodni maja br. (1-25 maja) ”Fakty” oglądało średnio o 900 tys. widzów mniej niż ”Wiadomości”, podczas gdy rok wcześniej, w maju 2005 roku, różnica ta wynosiła 1,5 mln widzów. Od 1 do 25 maja ”Fakty” oglądało średnio 3,4 mln widzów (9,5 proc. widowni, udziały w rynku: 32,4 proc.). W tym samym okresie ”Wiadomości” przyciągały średnio 4,3 mln widzów (12 proc. widowni, 36,6 proc. udziałów w rynku). W stosunku do wyników z maja 2005 roku widownia ”Faktów” wzrosła o prawie 400 tys. widzów, podczas gdy ”Wiadomości” spadła o ok. 250 tys. Najwyższą oglądalność (3,6 mln widzów i niemal 33 proc. udziałów w rynku) ”Fakty” miały w pierwszym tygodniu maja, tzn. wtedy gdy w serwisie jako prezenter pojawił się Kamil Durczok. Wszystkie dane: AGB Nielsen Media Research.(ASA, 29.05.2006)










