Większy zarząd Stowarzyszenia Agencji Reklamowych
Paweł Kastory, prezes DDB Warszawa, przez następne dwa lata będzie prezesem Stowarzyszenia Agencji Reklamowych - postanowiono na walnym zgromadzeniu stowarzyszenia.
Rozszerzono także skład zarządu SAR. Do trzech reprezentantów dotychczasowych członków stowarzyszenia (Paweł Kastory i Marek Żołędziowski z Saatchi & Saatchi, Wojciech Borowski z McCann-Erickson Polska) i do przedstawicieli domów mediowych (Iwona Dynowska - Media Planning Group, Zofia Sanejko - Universal McCann) dołączył jeden reprezentant przyjętych w 2003 roku agencji. Został nim Filip Friedmann z DougFaberFamily. Zarząd poszerzył się także o przedstawiciela Klubu Twórców Reklamy - Kota Przyborę z PZL. Obecnie SAR zrzesza 30 agencji reklamowych i domów mediowych. W ubiegłym roku do stowarzyszenia przystąpiły: V&P, DFF, ARRS Effectica, PZL, Brain, G7, Optimedia, Zenith Media. Na walnym zgromadzeniu przyjęto zasadę, że każda agencja może mieć w stowarzyszeniu dwóch reprezentantów. Uzupełniono także skład sądu koleżeńskiego stowarzyszenia. Do Zygmunta Brzozowskiego z Universal McCann i Pawła Nizińskiego z Upstairs Young & Rubicam dołączyli: Małgorzata Grzyb z Initiative Warszawa, Jakub Kamiński z Brain i Jacek Hensler z G7. W 2004 roku SAR będzie kontynuował działalność Uniwersytetu SAR. Zamierza opracować zasady przetargowe, przygotować następną edycję konkursu Effie i nowy konkurs KTR. W strategii rozwoju na następny rok znalazło się również opracowanie Salary Survey - raportu zarobków w branży. (MAZ)(MAZ, 27.01.2004)










