Nowy system planowania kampanii w kanałach TVN-u
Zespół sprzedaży TVN 24 i kanałów tematycznych wprowadza nowy system planowania jakościowego kampanii reklamowych. Jego podstawą ma być własny model analityczny: BaC (Brand Platform Communications Constructor).
Model BaC został opracowany przez zespół sprzedaży TVN 24 i kanałów tematycznych. Ma bardziej precyzyjnie niż do tej pory określać potrzeby klientów i dopasować do nich dostępne w tych kanałach formy reklamy. Chodzi m.in. o to, by spoty konkretnych produktów umieszczać przy programach, które w ten czy inny sposób kojarzą się z nimi (np. reklamy soczewek kontaktowych przy programie ”Szkło kontaktowe”) oraz dobierać takie formy reklamy, które najbardziej odpowiadają osobom potencjalnie zainteresowanym danym produktem. Dzięki nowemu systemowi łatwiej jest określić, kiedy skuteczniejszy będzie tradycyjny spot, kiedy billboard sponsorski, a kiedy konkurs SMS-owy. - BaC to sposób na najlepsze wykorzystanie możliwości reklamowych telewizji tematycznych i dostosowanie ich do celów określonych przez reklamodawcę – mówi Anna Gołębicka, menedżer zespołu strategii i produktów reklamowych w biurze sprzedaży TVN 24 i kanałów tematycznych TVN-u, odpowiedzialna za przygotowanie systemu.(ASA, 26.05.2006)










