Temat: prasa

Dział: PERSONALIA

Dodano: Czerwiec 05, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Pol nowym dyrektorem programowym segmentu sportowego w Grupie Onet-Ringier Axel Springer Polska

Michał Pol (fot. dla magazynu Press - Wojciech Surdziel / wosu.pl)

Z początkiem czerwca 2017 Michał Pol przejął rolę dyrektora programowego segmentu sportowego w Grupie Onet-Ringier Axel Springer Polska. Obowiązki redaktora naczelnego dziennika sportowego "Przegląd Sportowy" przejął Przemysław Rudzki.  Łukasz Widuliński natomiast będzie nadzorował serwisy sportowe Grupy jako redaktor naczelny.

Michał Pol, jako dyrektor programowy, odpowiada za strategię programową segmentu sportowego Grupy we wszystkich kanałach. Na czele "Przeglądu Sportowego" stanął były zastępca redaktora naczelnego, Przemysław Rudzki, który od 10 lat pracuje w różnych redakcjach w Grupie Onet-Ringier Axel Springer Polska. Serwisami sportowymi: eurosport.onet.pl, przegladsportowy.pl, ofsajd.onet.pl i ekstraklasa.tv pokieruje Łukasz Widuliński, który pracuje dla Onetu od 2002 r., a zespół redakcji sportowej prowadzi od 2008 r.
 
- Michał Pol to jeden z najbardziej uznanych i kompetentnych dziennikarzy sportowych, prawdziwy czempion wśród specjalistów od sportu, który zajmie się dalszym strategicznym rozwojem portfela sportowego naszej Grupy w przyszłości - komentuje Mark Dekan, CEO Grupy Onet-RAS Polska. - Do jego dotychczasowych osiągnięć należy przekształcenie "Przeglądu Sportowego" w nowoczesną gazetę sportową, która dociera do nowej i szerokiej grupy docelowej za pośrednictwem wersji internetowej i mediów społecznościowych. Jako dyrektor programowy całego segmentu sportowego w jeszcze większym stopniu przyczyni się do znacznego poszerzenia i rozwoju naszej oferty. Gratuluję również Przemysławowi Rudzkiemu i Łukaszowi Widulińskiemu i życzę im sukcesów na nowych stanowiskach - dodał Dekan.

(CP, 05.06.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: prasa

Dział: PERSONALIA

Dodano: Czerwiec 06, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Olga Sobieraj nie zarządza już marketingiem AmRest

Olga Sobieraj nie pracuje już w AmRest (fot. materiały prasowe)

Olga Sobieraj, która w sierpniu ub.r. została dyrektorem marketingu firmy AmRest (m.in. restauracje PizzaHut, KFC, Starbucks) na rynki Europy Środkowej i Wschodniej, rozstała się z tą firmą.

Iwona Sarachman, PR director Central Europe AmRest, potwierdziła informację o tym, że Olga Sobieraj kończy pracę w firmie. Następca Sobieraj nie został jeszcze wyłoniony.

Sobieraj wcześniej przez 17 lat związana była z agencją reklamową Ogilvy & Mather, od 2013 jako dyrektor zarządzająca. W maju 2015 roku zakończyła pracę w tej firmie. Dalsze plany zawodowe Sobieraj nie są znane.

(AMS, 06.06.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo