Dział: INTERNET

Dodano: Maj 29, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

BBC przegrało z Netfliksem i Amazonem

(fot. Screen z Youtube)

Brytyjski nadawca publiczny nie wytrzymał rywalizacji z amerykańskimi konkurentami i zdecydował o zamknięciu swojego płatnego wideo.

Press

BBC Store zostanie zamknięty 1 listopada br. po zaledwie 18 miesiącach od premiery. Sklep oferuje możliwość zakupu i ściągnięcia na własne nośniki treści wideo z portfolio BBC, m.in. filmów i seriali.

Zainteresowanie jego ofertą okazało się jednak znikome. Zwłaszcza że wiele z hitów BBC znajduje się również w portfolio Netfliksa i Amazon Prime Video.


(LL, 29.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.