Grillowe produkty Podravki w telewizji, prasie i radiu
Pod hasłem "Na pogodne grillowanie" firma Podravka International Export-Import promuje swoje produkty grillowe.
Od czwartku do 30 czerwca firma będzie sponsorem prognozy pogody w TVP 1. Równolegle trwa kampania prasowa (”Chwila dla Ciebie”, ”Gala”, ”Naj”, ”Przyjaciółka”, ”Pani Domu”, ”Tina”, ”Viva!”, ”Polityka”, ”Newsweek Polska”, ”Wprost”), radiowa (Radio Zet, Program I Polskiego Radia, rozgłośnie regionalne Polskiego Radia, Radio Plus). Spoty radiowe będą emitowane w cyklach cotygodniowych - od popołudnia w czwartek do soboty. W niektórych punktach sprzedaży pojawiły się materiały POS, a w sieciach hipermarketów Carrefour, E.Leclerc i Real zaplanowano degustacje produktów. Działania BTL przygotowała agencja reklamowa BBDO Warszawa, a ATL IQ Marketing Poland. Media kupił i zaplanował Starcom.(TW, 25.05.2006)










