Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 25, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grillowe produkty Podravki w telewizji, prasie i radiu

Pod hasłem "Na pogodne grillowanie" firma Podravka International Export-Import promuje swoje produkty grillowe.

Od czwartku do 30 czerwca firma będzie sponsorem prognozy pogody w TVP 1. Równolegle trwa kampania prasowa (”Chwila dla Ciebie”, ”Gala”, ”Naj”, ”Przyjaciółka”, ”Pani Domu”, ”Tina”, ”Viva!”, ”Polityka”, ”Newsweek Polska”, ”Wprost”), radiowa (Radio Zet, Program I Polskiego Radia, rozgłośnie regionalne Polskiego Radia, Radio Plus). Spoty radiowe będą emitowane w cyklach cotygodniowych - od popołudnia w czwartek do soboty. W niektórych punktach sprzedaży pojawiły się materiały POS, a w sieciach hipermarketów Carrefour, E.Leclerc i Real zaplanowano degustacje produktów. Działania BTL przygotowała agencja reklamowa BBDO Warszawa, a ATL IQ Marketing Poland. Media kupił i zaplanował Starcom.

(TW, 25.05.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.