Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Saatchi & Saatchi Interactive Solutions wygrała przetarg Ikei

Agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solutions zwyciężyła w przetargu na dwuletnią obsługę Ikei Retail.

Kontrakt obejmie działania marketingowe w mediach offline i online oraz stworzenie platformy komunikacyjnej. Przetarg podzielony został na trzy etapy. Trwał dwa i pół miesiąca.
Do przetargu, po wstępnej weryfikacji odpowiedzi na zapytanie, Ikea zaprosiła agencje: DDB&tribal, Grey Warsaw, Kalicinscy.com, Lvov, Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, Scholz & Friends oraz VML. Do następnego etapu nie przeszły Bardzo i BBDO Warszawa, a z udziału zrezygnowała Grey Group. W finale znalazły się: Lvov (zaprosiła do współpracy konsorcjum 180heartbeats + JvM), Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, Scholz & Friends, VML. Każda z nich zaprezentowała jeden kierunek strategiczny dla marki oraz szczegółowe oferty. Na tej podstawie Ikea Retail podjęła decyzję o wyborze partnera w obszarze komunikacji marketingowej.

(AMS, 22.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.