Saatchi & Saatchi Interactive Solutions wygrała przetarg Ikei
Agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solutions zwyciężyła w przetargu na dwuletnią obsługę Ikei Retail.
Kontrakt obejmie działania marketingowe w mediach offline i online oraz stworzenie platformy komunikacyjnej. Przetarg podzielony został na trzy etapy. Trwał dwa i pół miesiąca.
Do przetargu, po wstępnej weryfikacji odpowiedzi na zapytanie, Ikea zaprosiła agencje: DDB&tribal, Grey Warsaw, Kalicinscy.com, Lvov, Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, Scholz & Friends oraz VML. Do następnego etapu nie przeszły Bardzo i BBDO Warszawa, a z udziału zrezygnowała Grey Group. W finale znalazły się: Lvov (zaprosiła do współpracy konsorcjum 180heartbeats + JvM), Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, Scholz & Friends, VML. Każda z nich zaprezentowała jeden kierunek strategiczny dla marki oraz szczegółowe oferty. Na tej podstawie Ikea Retail podjęła decyzję o wyborze partnera w obszarze komunikacji marketingowej.
(AMS, 22.05.2017)










