Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ogilvy wygrywa przetarg na komunikację dla marki Hit

(fot. Screen z Youtube)

Agencja Ogilvy & Mather została wybrana przez Bahlsen Polska do opracowania nowej platformy komunikacji dla marki ciastek Hit.

Press

Szczegóły działań oraz termin ich rozpoczęcia nie zostały ujawnione. W portfolio O&M jest już inna marka firmy Bahlsen - Krakuski. 

Dotychczas za obsługę reklamową marki Hit odpowiadała agencja BrainBox.


(AMS, 19.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.