Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklama w Chinach opiera się przede wszystkim na internecie

Aż 57 proc. chińskich wydatków reklamowych w br. trafi do internetu - wynika z raportu przygotowanego przez grupę mediową GroupM (WPP).

Aż 57 proc. chińskich wydatków reklamowych w br. trafi do internetu - wynika z raportu przygotowanego przez grupę mediową GroupM (WPP).

Wyższy udział kampanii internetowych w wydatkach reklamowych prognozowany jest tylko dla Szwecji (59,6 proc.). Łącznie wydatki reklamowe w Chinach w 2017 roku mają wynieść 84,4 mld dol. - o 7,8 proc. więcej w porównaniu z ub.r. Chiny są największym rynkiem reklamowym po Stanach Zjednoczonych.

(LL, 18.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.