Ruszyła nowa wersja serwisu Newsweek.pl
Newsweek.pl zmienił szerokość serwisu z 1020 px na 1250 px
Serwis Newsweek.pl (Ringier Axel Springer Polska) jest prezentowany w nowej wersji. Zmiany objęły m.in. design strony i nawigację.
Serwis został zoptymalizowany pod kątem UX, czyli wygody poruszania się po nim. W serwisie ma się pojawiać więcej treści o kulturze, nauce, stylu życia, podróżach i psychologii. Projekt powstał przy współpracy ze studiem LaWonderlab.
„DNA Newsweeka się nie zmienia: polityka i sprawy zagraniczne to główne tematy serwisu. Nowe treści to materiały związane z nauką, zdrowiem, psychologią, podróżami, historią. Często takie artykuły są najdłużej czytane i są bardzo popularne na Facebooku. W Trendach pojawi się dużo nowych tematów poświęconych kulturze i trendom miejskim” - zapowiada Aleksandra Karasińska, redaktor naczelna Newsweek.pl, cytowana w komunikacie prasowym.
Zmieniono też szerokość serwisu z 1020 px na 1250 px, co ma pomóc w przejrzystym prezentowaniu treści, zwiększeniu czytelności reklam i wprowadzeniu nowych formatów reklamowych.
Serwis Newsweek.pl oferuje darmowe treści i płatne (paywall) - w nowym układzie strony, na końcu każdego artykułu pojawia się możliwość bezpośredniego przejścia do treści płatnych.
(MAK, 16.05.2017)