Piłkarska promocja Carlsberga reklamowana w prasie i Internecie
Kampania reklamowa w prasie handlowej i Internecie wspiera promocję piwa Carlsberg pt. "Piłkarska promocja marzeń".
Pod kapslem lub na kluczyku (w przypadku puszki) oznaczone są wygrane jednej z tysiąca nagród rzeczowych. Pomiędzy uczestnikami promocji rozlosowane zostaną nagrody główne: wyjazdy do Berlina, Rio de Janeiro i Liverpoolu. Promocję wspiera przygotowana przez Saatchi & Saatchi kampania w prasie i Internecie (na największych internetowych portalach emitowany jest spot promocyjny). Zaplanowano wsparcie w punktach sprzedaży. Media zaplanował i kupił Media Direction OMD. Na czas mundialu zmieniła się strona Carlsberg.pl. Przygotowała ją agencja Byss. Znalazły się na niej gry i zabawy związane z piłką nożną, kibice m.in. mogą typować mecze lub stworzyć własną postać wirtualnego kibica.(MAZ, 24.05.2006)










