Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 10, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

OMD z kampanią DOOH dla McDonald’s

(screen za Youtube)

Dom mediowy OMD (Macroscope) przygotował ogólnopolską kampanię DOOH dla McDonald’s.

Podczas realizacji kampanii wykorzystano ponad 200 nośników Screen Network i MyLED, które wyświetlały kierowcom informacje o czasie potrzebnym na dojazd do sieci fast food McDonald’s. Kampania była emitowana w trakcie dostępności oferty śniadaniowej. Za kreację odpowiada agencja DDB & Tribal.

(IKO, 10.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.