Dział: INTERNET

Dodano: Maj 10, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Już 200 firm medialnych uczestniczy w projekcie Google

(fot. pixabay.com)

Google ma już 200 partnerów z branży medialnej, którzy zaangażowali się w projekt Digital News Initiative (DNI).

Amerykański koncern potwierdził, że w ramach dwóch rund naboru do projektu zakwalifikowano 250 innowacyjnych projektów. Ich autorami jest 200 firm medialnych pochodzących z 25 europejskich krajów. Na finansowanie tych inicjatyw Google wydał już 50 mln dol., a zamierza przeznaczyć na ten cel kolejnych 100 mln dol.

Program DNI wystartował wiosną ub.r. Jest efektem porozumienia europejskich wydawców z Google. Amerykański koncern chce przez trzy lata przekazać 150 mln euro na innowacje medialne.


(LL, 10.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.