Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Youtuberzy Mamiko i Naruciak promują serial AXN o policjantach

Youtuberka Mamiko na planie seialu "Rewir"

24 kwietnia wyemitowane zostaną pierwsze odcinki nowego serialu „Rewir”, którego producentem jest AXN. YouTuberzy Mamiko i Naruciak biorą udział w kampanii promocyjnej nowego serialu i pojawili się w na planie jednego z odcinków.

Serial "Rewir" opowiada o pracy policjantów z Komendy Miejskiej we Wrocławiu. Głównymi bohaterami są członkowie dwóch policyjnych załóg, którzy jako pierwsi przybywają na miejsca zdarzeń. Sprawy, którymi się zajmują toczą się wokół tematów obyczajowych: spory sąsiedzkie, dramaty rodzinne, kradzieże, rozboje, oszustwa.
Do promocji nowego serialu zaproszono youtuberów m.in. Mamiko, Naruciaka i Rafała Masnego, jednego z twórców kanału Abstrachuje. W ramach kampanii vlogerzy pojawili się na planie zdjęciowym jednego z odcinków i wzięli udział w zdjęciach. W trakcie nagrywania materiału youtuberzy tworzyli materiały reklamowe, które będą się pojawiać w ich kanałach w mediach społecznościowych.
Kampania z udziałem youtuberów została przygotowana przez dom mediowy Carat Polska na zlecenie AXN. Kampania jest wspierana w mediach społecznościowych: na Facebooku i YouTube.

(19.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.