Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 10, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Papaya Films realizuje kampanię wizerunkową dla domu handlowego Mysia 3

(fot. Screen z Youtube)

Spot reklamowy warszawskiego Centrum Handlowego Mysia 3 trafił w piątek 7 kwietnia do internetu.

Film reżyserowała Weronika Ławniczak – finalistka konkursu Papaya Young Directors 2016, która podpisała umowę na wyłączność z Papaya Films. Zdjęcia do reklamy wykonał Mikołaj Syguda, laureat nagrody specjalnej Papaya Young Directors 2016. Kreacja została przygotowana przez dział marketingu Mysia 3.

- Opowieść budują dwa filary - człowiek i przedmiot, które w minimalistyczny i naturalny sposób wchodzą w symbiozę. Zależało mi, aby poprzez ekspresję, swobodną rytmikę bohaterek i detale produktów oddać lekkość i przyjazną aurę panującą na Mysiej 3 - mówi Weronika Ławniczak.


(AMS, 10.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.