Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 05, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Koniec marek Yahoo i AOL

(fot. pixabay.com)

Po przejęciu Yahoo koncern telekomunikacyjny Verizon połączy swoje biznesy internetowe pod jednym szyldem - ujawnił serwis Business Insider.

Według serwisu, w ramach połączenia swoich e-biznesów amerykański koncern zamierza zlikwidować około 20 samodzielnych obecnie marek, m.in. AOL i Yahoo. Nowa struktura ma nosić nazwę Oath. Pokieruje nią prawdopodobnie Tim Armstrong - obceny prezes AOL. Marissa Mayer, szefowa Yahoo, nie wejdzie do zarządu firmy. 

(LL, 05.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.