Temat: media narodowe

Dział: PERSONALIA

Dodano: Kwiecień 04, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cezary Gurjew ponownie szefem sportu w Polskim Radiu

Cezary Gurjew po ponad czterech latach wrócił do kierowania naczelną redakcją sportową Polskiego Radia - dowiedział się "Presserwis".

Decyzję o powołaniu Cezarego Gurjewa na stanowisko redaktora naczelnego redakcji w poniedziałek podjął zarząd spółki. Gurjew zastąpił Jakuba Wasiaka, który kierował nią od sierpnia ub.r.

Cezary Gurjew był szefem naczelnej redakcji sportowej od początku 2011 roku do końca października 2012 roku. Wcześniej – od października 2006 roku – kierował redakcją sportową w Programie I Polskiego Radia. Z Polskim Radiem związany jest od 1997 roku. W latach 1990-1996 pracował w Radiu Szczecin.

(KOZ, 04.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: media narodowe

Dział: PERSONALIA

Dodano: Kwiecień 05, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Edyta Pawłowicz-Ziurkowska dyrektorem działu marketingu w Multikinie

Edyta Pawłowicz-Ziurkowska (fot. materiały prasowe)

Edyta Pawłowicz-Ziurkowska awansowała na stanowisko dyrektora działu marketingu Multikina. Do zespołu dołączyli Marzena Piotrowska i Radosław Rybicki.

Edyta Pawłowicz-Ziurkowska dotychczas była kierownikiem działu marketingu w Multikinie. Jako dyrektor tego działu odpowiada za tworzenie strategii marketingowej firmy, kierowanie działem marketingu i wdrażanie kluczowych projektów. Podlega bezpośrednio Mariuszowi Spiszowi, commercial directorowi. Pawłowicz-Ziurkowska z działem marketingu tej firmy związana jest od 2005 roku. Wcześniej pracowała w Agorze, Cushman & Wakefield, sieci kin Ster Century.

Press

Igor Przespolewski i Natalia Kaleta-Nguyen (fot. materiały prasowe)

W dziale marketingu awanse otrzymali też Igor Przespolewski i Natalia Kaleta-Nguyen. Przespolewski z firmą związany jest od 2013 roku, awansował ze stanowiska kierownika projektu na marketing managera. Odpowiada za kreowanie i nadzorowanie strategii marketingowych i działań promocyjnych związanych z filmami oraz wydarzeniami specjalnymi wprowadzanymi przez Multikino. Z kolei Kaleta-Nguyen została PR managerem (wcześniej specjalista ds. PR). Z Multikinem związana jest od 2012 roku. Na nowym stanowisku, poza zarządzaniem komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną firmy, jest odpowiedzialna za budowanie strategii content marketingowej oraz współpracę z influencerami.

Do zespołu dołączyli Marzena Piotrowska i Radosław Rybicki. Piotrowska jako specjalista ds. marketingu odpowiada m.in. za komunikację sieci Multikino w mediach społecznościowych i za współpracę z partnerami mediowymi. Wcześniej pracowała w firmie Metrohouse. Radosław Rybicki został młodszym specjalistą ds. marketingu. Wcześniej pracował m.in. w Ferrero.


(IKO, 05.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.