Big Day gra w nowej kampanii Wawelu
Dziś rusza nowa telewizyjna kampania Raczków, Kukułek, Fistaszków i Orzeźwiających, czyli cukierków firmy Wawel SA.
W ramach kampanii będą emitowane dwa spoty reklamowe. Pierwszy jest wizerunkowy, drugi informuje o promocji konsumenckiej. Wykorzystano w nich utwór ”W dzień gorącego lata” zespołu Big Day, a hasło kampanii brzmi ”Tak oryginalne jak ty”. Reklamy będą przez cztery miesiące emitowane w TVP 1 i TVP 2, TVN-ie, TVN 24, Polsacie, TV 4. Drugim etapem działań jest promocja konsumencka, w której można wygrać 10 tys. letnich toreb oraz 1 tys. odtwarzaczy mp3. Dodatkowym wsparciem jest reklama w prasie handlowej i studenckiej oraz materiały POS. Reklamy przygotowała agencja Opus B. Media kampanii zaplanował i zakupił dom Effctive Media.(MŁ, 19.05.2006)










