Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Marzec 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W lutym br. wzrosły wydatki na reklamę radiową - cennikowo

(fot. smorazanm / pixabay.com)

W lutym br. cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych monitorowanych przez Kantar Media wzrosły o 10,4 proc. w porównaniu z lutym ub.r.

Z danych Kantar Media, które nie uwzględniają wysokości udzielanych reklamodawcom rabatów, wynika, że wyższe niż rok temu przychody z reklam miały: Grupa RMF – o 14 proc. (194,2 mln zł), Grupa Radiowa Time – o 29,3 proc. (84 mln zł) i Grupa Radiowa Agory – o 11,7 proc. (63,8 mln zł).

Spadły wpływy Eurozetu (spadek o 1,1 proc., do 94,4 mln zł) i Polskiego Radia (o 2,2 proc., do 60,1 mln zł).

W lutym br., według danych cennikowych, największymi reklamodawcami w radiu były: Aflofarm (106,1 mln zł, wzrost o 25,3 proc. w porównaniu z lutym ub.r.), Terg, właściciel sklepów Media Expert (27,5 mln zł, wzrost o 31,1 proc.) i Lidl (20,1 mln zł, wzrost o 44,4 proc.).

(KOZ, 19.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.