Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 18, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Landrynki w portfolio Cadbury Wedel

Cadbury Wedel wprowadza cztery nowe marki cukierków nieczekoladowych: SuperMint, Landryny, IceMint i IceCool.

To efekt przejęcia z początkiem tego roku przez Cadbury Wedel firmy Leaf Poland, która miała w portfolio te marki. Cadbury Wedel wprowadza je w nowych opakowaniach i pod swoim logo. Opakowania zaprojektowała krakowska agencja OpusB. Aktualnie trwa kampania tych produktów w prasie handlowej. Planowane jest też dalsze wsparcie marketingowe wprowadzanych cukierków, ale szczegóły jeszcze nie są ujawniane. W najbliższych tygodniach Cadbury Wedel wprowadzi ze swoim logo kolejne produkty z dawnego portfolio Leaf – sezamki Aha i Chałwę Królewską.

(MŁ, 18.05.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.