Cityboard Media reklamuje się w Internecie
18.05.2006, 09:30
W portalach m.in. Mediarun.pl, Onet.pl i Pulsbiznesu.pl pojawiły się interaktywne banery reklamowe firmy outdoorowej Cityboard Media, które automatycznie odsyłają do strony internetowej firmy.
W ten sposób rozpoczęła się kilkumiesięczna kampania autopromocyjna Cityboard Media. W akcji wykorzystywane są hasła ”Najwięcej nośników w największym formacie” i ”Największy zasięg w największym formacie” umieszczone na czerwonym i niebieskim tle. Kreację kampanii pt. ”Największy zasięg Cityboard Media” zaprojektowała agencja reklamowa Powergraph. Media kupiła i zaplanowała agencja interaktywna Internet Designers. Cityboard Media ma obecnie ponad 4 tys. nośników wielkoformatowych w 56 największych miastach Polski.(TW, 18.05.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










