Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 18, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cityboard Media reklamuje się w Internecie

W portalach m.in. Mediarun.pl, Onet.pl i Pulsbiznesu.pl pojawiły się interaktywne banery reklamowe firmy outdoorowej Cityboard Media, które automatycznie odsyłają do strony internetowej firmy.

W ten sposób rozpoczęła się kilkumiesięczna kampania autopromocyjna Cityboard Media. W akcji wykorzystywane są hasła ”Najwięcej nośników w największym formacie” i ”Największy zasięg w największym formacie” umieszczone na czerwonym i niebieskim tle. Kreację kampanii pt. ”Największy zasięg Cityboard Media” zaprojektowała agencja reklamowa Powergraph. Media kupiła i zaplanowała agencja interaktywna Internet Designers. Cityboard Media ma obecnie ponad 4 tys. nośników wielkoformatowych w 56 największych miastach Polski.

(TW, 18.05.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.