Dział: PRASA

Dodano: Maj 18, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jopek, Kydryński i Janas reklamują dodatki "Dziennika"

Piosenkarka Anna Maria Jopek i jej mąż dziennikarz muzyczny Marcin Kydryński będą reklamować dodatek "Kultura TV", który w piątki dołączany jest do "Dziennika" (Axel Springer Polska). Kampania rozpocznie się prawdopodobnie jutro i potrwa do 30 czerwca.

Reklamy pojawią się w prasie, na billboardach i w telewizji. Akcja 15-sekundowego spotu rozgrywa się w kinie, gdzie po zakończeniu seansu bohaterowie reklamy rozmawiają o zawartości dodatku ”Kultura TV”. Natomiast twarzą reklam poniedziałkowego dodatku ”Sport” jest Paweł Janas, selekcjoner reprezentacji Polski w piłce nożnej. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa PZL.

(TW, 18.05.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.